Görkemli Ölüm - Nora Roberts (Ölüm Serisi #2) | Kitap Yorumu

 



Görkemli Ölüm - Nora Roberts (Ölüm Serisi #2) 

Goodreads Puanı: 4.25
Yayınevi: Epsilon
Orijinal Adı: Glory in Death (In Death #2)
Tür: Gizem, Romantik, Polisiye

Konusu: İlk kurban yağmurunun altında kaldırımda yatarken bulunmuş, ikincisi kendi apartmanında öldürülmüştü. New York Polis Departmanı'ndan Teğmen Eve Dallas, iki cinayet arasındaki bağlantıları bulmakta hiç zorlanmamıştı. Kurbanların her ikisi de güzel ve son derece başarılı kadınlardı. İlgi çekici yaşamları ve aşklarıyla bütün şehrin dilindeydiler. İki kurbanın büyük güç ve servete sahip erkeklerle kurduğu mahrem ilişkiler, Eve'in, kendi sevgilisi Roarke'un da içinde olduğu uzun bir şüpheliler listesini dikkate almasını gerektiriyordu. Eve bir kadın olarak, yatağını paylaştığı erkeğe güvenmek zorundaydı; ancak bir polis olarak görevi, önüne çıkan her türlü ipucunu izlemekti. Yüreğinin sesine kulağını tıkayarak her türlü dedikoduyu ve skandalı soruşturması, her gizli arzuyu keşfetmesi gerekiyordu; ne denli karanlık ve tehlikeli olursa olsun.

Görkemli Ölüm Kitap Yorumu: 

Merhabalaar! Buralarda pek yoktum üniversite hazırlığı içindeydim şu anda da bu yorumu yurt odamdan yazıyorum maalesef hala daha adaptasyon sürecindeyim :( Görkemli Ölümü de stresli olduğum dönemde okumuş oldum, bu ay okuduğum ilk ve son kitap olmaz umarım. 

Serinin ilk kitabına aşık olmuştum. Eve ve Roarke ikilisi zaten beni direkt çekmişti ve cinayet olayı, kurgu evreni hoşuma gitmişti. Bu seri çok uzun bir seri ve maalesef ki bazı kitaplarının baskısı yok, epsilon da tekrar basmayı düşünmüyor gibi görünüyor. İlk kitaplarıysa bulabilirsiniz Amazon gibi sitelerde mevcut. Bu kitap da ilk kitaptaki gibi bir cinayetle başlıyor. Bu sefer öldürülen kişi başarılı bir kadın savcı. Katil kadın savcıdan sonra durmuyor ve başarılı, güçlü kadınları öldürüyor. Biz de Teğmen Eve Dallas ile katili bulmaya çalışıyoruz. 

Ben önceki kitapta katili bulmakta zorlanmıştım ve sonu beni şaşırtmıştı ama bu kitapta direkt çözebildim, normalde beni şaşırtan olaylar zincirini severim ama bazı kitaplarda yazarlar okuyucuyu şaşırtmaya çalışırken saçmalayabiliyor o nedenle de bu kitapta bunu sevdim. Suçun nedenleri kurulan bağlar çok iyi işlenmişti bence. Yazar sadece cinayete değinmekle geçmiyor suçlu psikolojisini de bir yandan işliyor. 

Eve daha çok bu kitapta kendi hisleriyle yüzleşti, hislerini kabullendi ve bu benim içimi rahatlattı çünkü Roarke bebeğim güzel olan her şeyi hak ediyor. Bu ikilinin kitabın ikinci yarısındaki sahneleri yine çok güzeldi. Polisiye bir kitap ama bu ikili insanı mutlu ediyor kurguda :) 

Genel olarak sevdiğim, depresif dönemimde polisiye kitap olmasına rağmen bana iyi gelen bir kitap oldu. Serinin devam kitaplarını da elimden geldiğince almaya çalışacağım. 



PUANIM: 5/5


ÖLÜM SERİSİ ÇEVRİLEN KİTAP SIRALAMASI:

2-Görkemli Ölüm
3-Ölümsüz Ölüm
4-Mutlu Ölüm
5-Büyülü Ölüm
6-Kindar Ölüm
7-Noel'de Ölüm
8-Ölüm Tuzağı
9-Ölümüne Sadakat
10-Ölüm Tanığı
11-Ölüm Yargısı
12-Hain Ölüm
13-Baştan Çıkaran Ölüm
14-Geçmişten Gelen Ölüm
15-Masum Ölüm
16-Portredeki Ölüm
17-Taklit Ölüm
18-Çifte Ölüm
35-Ölüm Sanrısı

Sevgiyle kalın, 
xoxo



Yorumlar

  1. Serinin iki kitabını okudum. Polisiye bakımdan doyurucuydu ama baş karakterleri sevemedim maalesef. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de baş karakteri aşırı seviyorum ama tabi zevkler farklı olabilir <3

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

En sevdiğim renk...

Ait hissedememek

İç Dökme (Çok da önemli olmayan bir yazıdır.)