KELİME OYUNU 2*



Merhabalar! Ben genelde etkinliklere katılmaya utanırım ve kendi gizli kabuğumda takılırım. Fakat bu etkinliği görünce dayanamadım ve katılmak istedim. Etlinliği https://sadevederin.blogspot.com/2020/12/kelime-oyunu-2.html buradan gördüm. Kendisine beni davet ettiği için teşekkür ederim.

Etkinlikte her hafta birisi 5 kelime seçiyor ve diğerleri o kelimeleri kullanarak yazı yazıyor. Bu haftanın kelimeleri: Tutku, kitap, İrlanda, kırmızı ve viskiymiş. Ben de ufacık bir hikaye paylaşmak istedim. Umarım seversiniz. 


Kelimeler: Tutku, Kitap, İrlanda, Kırmızı, Viski


Kırmızı Bir Çocuk ve Kırmızı Bir Adam



Çocuk olduğu yerde saatlerdir kıpırtısız duruyordu. Hayattan kopmuş bir şekilde evin en köşesinde gözleri sabit bir noktaya kilitlenmiş, adeta ruhu bedeninden ayrılmış gibiydi. Üzerinde eski, yırtık ve kir içinde kıyafetler vardı. Göz altları mosmordu ve suratının bir yarısı yara izlerinden kocaman bir hikaye vadediyordu


Zaman geçti fakat çocuk tutkuyla o sabit noktaya bakmaya devam etti. Baktığı yerde köşeye atılmış bir viski şişesi vardı. Çocuğun düşüncelerindeyse sadece “kırmızı” kelimesi çığlık çığlığaydı. Gözleri viski şişesindeyken çocuk her yerde yalnızca kırmızı görüyordu. 


Çocuğun bakışları viski şişesinden başka bir noktaya kaydı sonunda. Bu sefer odada kocaman bir çığlık yankılanmaya başladı. Çocuk korkarak ellerini bedenine sardı. Çocuk "Kırmızı," diye düşünüyordu. "Her yer çok kırmızı."Sesi duymamak için bu sefer ellerini kulaklarına koydu. Rengi görmemek için gözlerini sımsıkı kapattı. Fakat ses hala odada zalimce yankılanıyor, kırmızı rengi kapattığı gözlerinin ardından bile görüyordu. Çocuğun annesi yerde kanlar içindeydi ve her yer kıpkırmızıydı. Bu kocaman odada yankılanıp seken sesse çocuğa aitti. Kenarda köşede duran viski şişesiyse annesini kırmızıya boyayıp kaçan zalim babasından kalan son hatıraydı. 


Sonra saatler aylara dönüştü ve aylar da yıllara. Çocuk büyüdü fakat hala aynı köşedeydi.  Kocaman bir yetişkin olsa da hala daha o duvarın bir köşesinde oturup sabit noktaya bakmaya devam ediyordu. Üzerinde yırtık, eski kıyafetler yerine bir takım elbise vardı: yüzüyse yine yara bere içindeydi. Bu sefer iki adım ötesinde İrlandalı bir yazardan kitap vardı, annesinin en sevdiğiydi. Viski şişesi yine vardı fakat bu sefer büyümüş adamın elindeydi. 


Adam o sabit noktaya boş boş bakmaya devam etti, yerlere kan yerine viski döküldü fakat adam her yeri hep yine kırmızı gördü. 


Bir gün geçecek miydi bilmiyordu fakat adam hep o sabit noktada kalmaya devam edeceğine emindi. Belki yine yıllar geçecekti ama o elinde bir viski şişesiyle duvara dayanmış, annesinin kan kırmızısına sarılı cesedine bakacaktı, ölene dek; çocukluğuna dek. Belki de artık onun hayatı iki adımlık uzağında duran kitabın sayfalarından bile daha kısaydı. 






Umarım sevmişsinizdir. Okuduğunuz için teşekkür ederim. <33

Sevgiyle kalın,

-Roza


Beni Tanıyın.



Yorumlar

  1. heeeyoooo bekliyodum yayınlamanııı, bloguna girip bakıyoduum, oleeey, eline sağlık, okumaya gelcam yineğğğ, sonraki haftalarda sen de beş kelime seçersiin işallah :) şimdi yorumlara koyayım linkini sona gelcem okumayaa :) gelirler arkadaşlarımız daaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamdııır. Çok teşekkürler<3 Umarım okuyup seversiniz

      Sil
  2. Harika olmuş<3 bu kadar kısa bir hikayenin böyle derin olmasına bayıldım. Kesinlikle yazmaya devam etmelisin. En azından her hafta bizi bu küçük hikayelerinle şaşırtabilirsin. Diğer haftalarda da yazılarını heyecanla bekliyor olacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaa çok çok teşekkür ederim<3 Beğenmen benim için o kadar kıymetli ki!

      Sil
  3. bi dee şu blogda son yazıyı okusana, pliiiz :)

    https://aranizdanbirilehayatadair.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar da güzel yazmışsın. Okurken gözlerim doldu 🥺 daha fazla yaz daha fazla at bizeee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübraaa o kadar değerli ki okuman bile benim için.<33 Beğenmene deli gibi mutlu oldum. Umarım yazmaya devam ederim. :,)

      Sil
  5. kısacık hikâyeye bu kadar duygu sığdırmayı nasıl başardınn aşırı etkilendim 🥺 yarışmalara katılmayı düşünsen iyi olur ve yazmaya devam et mutlaka 😭😭😭

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama ben artık duygusal bir kediyim:,) Çok teşekkür ederim, benim için çok değerliydi. <33

      Sil
  6. Bayıldımm , hayal dünyana her zaman hayrandım zaten, hikayene de yansıtman çok güzel olmuş. Yazmaya devam et lütfeen ��

    YanıtlaSil
  7. çok güzeldi yaaa, adam, annesi, kırmızı, viski. annesinin ölümünü unutamadı yani hep o anı yaşıyo de mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynennn öyle:,) Beğenmene çokçok sevindim. Bolca kalpöpücük gönderiyorum.<3

      Sil
  8. bak arkadaşların herhalde onlar da sevmişler ya haklılar yani artık yazacan hikaye mecbuur hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmayı çok isterim, umarım devamı gelir. Çok güzel bir etkinlik:))

      Sil
  9. Çok iyi olmuş.. tebrikler.. kadın cinayetlerine atıfta bulunduğu için de sevdim.. elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Beğenmeniz benim için çok kıymetli.<3

      Sil
  10. Etkinliğe katıldığınız için teşekkürler. Yazıda en çok Kırmızı kelimesi çok mutlu etti beni :)
    Çocukluk tramvası olmuş o nokta kahramanımızda :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef öyle oldu ;( Okuduğunuz için ben teşekkür ederim.<3

      Sil
  11. Ben de beğendim. Eline sağlık. Konuyu derinlemesine işlemen ve hayal gücün yazına değer katıyor, her hafta katılmanı bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim, beğenmeniz benim için çok kıymetli;) Umarım her hafta ben de katılırım. <33

      Sil
  12. Kalemine sağlık. Keyifle okudum. Başarılı bir hikaye. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim;) Kalp ve öpücük yolluyorum size. <3

      Sil
  13. gerçekten yazmak büyük bir yetenek ve hayal gücü istiyor, sende bu varmış bence :) o kadar sevdim ki ve duygulandırıcı bir hikaye olduğu için de etkiledi beni de :( her hafta buna katıl yaz veya başka şeyler de yaz. utanma bence çok iyi bir yazı çıkmış ortaya =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa çok ama çok teşekkür ederim destekleyici cümleleriniz için. :) Artık ben de buralarda olacağım, ilk cesaret adımını attım sayılır. <3 Sevgilerimle.

      Sil

  14. Kelimeleri hikayeye ustalıkla yerleştirmişsin Roza, tebrik ederim. Başarıların daim olsun👏😊🌷

    YanıtlaSil
  15. Ben de beğenerek okudum, tebrikler

    YanıtlaSil
  16. Çok etkileyici olmuş. Ellerinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
  17. adamın acısını hissettim, yerinde olmak istemezdim. taşıdığı yük çok ağır. duyguları güzel yansıtmışsın. kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooook teşekkür ederim ;)) Ben de adamın yerinde olmak istemezdim.

      Sil
  18. gözlerim doldu yaa ne yazacağımı unuttum çok etkileyiciydii o kadar benzer olay var ki gerçek hayatta bunu düşünmekten yorum yapamadım çünkü çok gerçekçi yazmışsıın kalemin kuvvetlii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim!<3 İnan ben de yazdıktan sonra hep böyle travmatik olayları yaşayanları düşündüm. Aslında başlangıçta yazacağım kurgu böyle değildi, hikaye sanki kendini yazdırdı bana. ;)

      Sil
  19. Gerçekten yorumuna duygulandım. :) Beğenip sevmen ve hissetmen benim için kıymetli. Çok teşekkür ederimm! Kabuğumu kırıp ilk adımı attım devamı da gelir gibi. <3 Sevgiler

    YanıtlaSil
  20. Aaaaa harika olmuş bu yazı😭😭 devamı gelsin ya da öncesi sonrası bi şeyi geldin bu hikayenin.. Bu kadar kısa ve güzel yazmak zorunda mıydın????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim, gidip kenarda dans edeceğim şimdi! ;)))

      Sil
  21. Merhaba. blogunuzu takipteyim yayınlarınızı severek okuyorum. Sizide bloguma beklerim.

    https://yusufakmann.blogspot.com

    YanıtlaSil
  22. Bu kelimeler anca böyle bir konuya yakışırdı. Kalbime dokundu...
    Oldukça başarılı <3

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

En sevdiğim renk...

Ait hissedememek

İç Dökme (Çok da önemli olmayan bir yazıdır.)