Yeni bir sayfanın ilk cümlesi. Uzun zaman sonra merhaba!

 Merhaba! Nasılsınız, umarım her şey yolundadır. Umarım bu satırları okuyacak birkaç blog dostum kalmıştır. Ben buraya yazmayı blogları ziyaret etmeyi çok özledim. Burası benim kendi iç dünyama döndüğüm, kabullendiğim ve savaştığım bazen de yenildiğim kocaman kendi hikayem gibi geliyor.

Nezle olunca buraya yazdım, ilk kez kalbim kırılınca buraya yazdım, düşüncelerin işgaline uğrayınca buraya yazdım, yeni yaşımda ilk koştuğum yer burası oldu. Ben hep buraya yazdım ve burayı çok sevdim. Üniversiteye ilk başladığım dönem burada kendi çapımda yazıyordum ve 4 yıl geçmiş, zamanı tutamıyor olmak çok garip ama belki de zamanın olayı onu kontrol edemiyor olmamızdır. ANıları özel yapan şey uzatamayacak olmamız, sadece o an yaşanıp bitecek olması. 

Burası sayesinde yazım dilimi geliştirdim, blog arkadaşları edindim ve başkalarının yazılarını okuyup etkilendim aynı zamanda yazdıklarımı okuyan birkaç kişiyle tamamlandım.

Belki de buraya tekrar dönüyor olmak benim için yeni bir yol ayrımında olmak. Belki burayı okuyan "birisi" de olmayacak ama belki de önemli olan benim kendi dünyama tekrar dönmem ve yeni bir sayfaya o ilk cümleyi yazacak gücü bulmamdır. En yakın arkadaşlarımdan birisi bana içimde kocaman bir hazine olduğunu söyledi, benim için çok anlamlıydı. O hazine benim adıma kelimeler.

Ben sadece yazıyorum, bu benim hazinem ve bu benim yeni bir sayfamın ilk cümlesi.

Okuduğun için teşekkür ederim, iyi ki varsın!

-Çokça sevgilerimle

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

En sevdiğim renk...

Ait hissedememek

İç Dökme (Çok da önemli olmayan bir yazıdır.)