2021 ve 2022

 

*

Merhabaaa! Buralarda bayadır yoktum özellikle instagramda kitap hesabımda takılıyorum ama blog ortamını da ek olarak özlemişim kesinlikle! Burada daha uzun ve istediğim gibi yazabilmek, fotoğraflardan daha çok insanların düşüncelerinizi ve yazılarınızı merak edip okuması gerçeği daha başka hoşuma gidiyor o yüzden burayı seviyorum. 

Açıkçası daha çok kendi yıl özetimi yazmak, bir iç dökme yazısına çevirmeyi düşünüyorum, belki birlikte içimizi dökebiliriiiz.

Değişen yıl değil aslında biz olsak da yılbaşı olayını ve yeni yılda yeni umutların gelmesini kısacası tüm bu klişeleri, etkinliğin olayını çok seviyorum. 2020 benim için mutsuzluk doluydu. Gerçekleştiremediğim tüm hedeflerim ve bir adım arkasında kaldığım hayalim yüzünden kendimi farklı görüyordum, kendi kendimi üzüyordum. 2021 içinse en çok istediğim kendimi keşfetmekti her nerelerdeysem bulup kendimi açığa çıkarmak yüzleşmek istiyordum. Bu yıl boyunca en çok fark ettiğim şey kendimizi keşfediş hikayemizin bir yılla asla sınırlı kalmayacağı gerçeğiydi. Bu yıllarca sürecek bir macera ve bu maceranın tek kahramanı da biziz. İnsan içine döndükçe sonsuz dünyalardan oluştuğunu da fark ediyor. 

Kendime daha çok yönelmemle bende çoğu şey değişmeye başladı belki de esas kendimi tekrar buldum ya da belki bu da ben değilimdir bilemiyorum. Sadece birkaç yıl önceki o kızla şu an ki kızın arasında uçurum olduğu gerçeğini biliyorum. Aşırı duvarları ve sınırları olan biriydim. Benim için bazı çizgiler kesin olarak çekilmeliydi ki hayatımda güvenli bir yerde olayım hiç üzülmeyeyim diye düşünüyordum ama böylelikle hayatı da kaçırdığımı fark ettim. Arkadaşlarıma daha çok güvenmeye daha fazla değer vermeye başladım. Sınırları erittim, onları özel alanıma aldım. Çizgiler yok oldukça ben daha çok ben oldum. Kendi iç sesiyle vakit geçirmekten hoşlanan bir kızken şimdi başkalarının seslerini de zihnime işliyorum, sadece yüzleri değil düşünceleri ve gülümsemeleri de benimle. Fark ettim ki üzülmemek için kabuğuna çekilip bir şeylerden korkarak yaşamak nefes almak değilmiş. Hayatı her şeyiyle bu yıl kabul ediyorum yeni yeni. Üzülsem de kırılsam da her şeyiyle yaşamak istiyorum. Keşkeler ya da yaşayamadığımız anılar bence daha korkunç. Buğulu bir camdan sanki olabilecek hayatlarımıza bakıyoruz ve derin bir iç çekiyoruz ama hep bulanık hep uzak bir hayal gibi her şey; uzanıyoruz ama elimize aldığımızda dağılan kum taneleri gibiler.

2021'de daha çok seni seviyorum dedim aileme dostlarıma yakınımdaki herkese. Sana da demek istiyorum, seni seviyorum ve inan bana yalnız değilsin, benim gibi duygularını yaşamaktan korkan bir parçan varsa da eğer seni kurtaracak olan parçan, en güçlü yapacak olan parçan yine o olacak. Onu dönüştürmek senin ellerinde, bizim ellerimizde.

2021'de daha çok kendimle kaldım. Sahilde içtiğim kırmızı şarabın tadı hala dudaklarımda, yaktığımız şenlik ateşinin başında söylediğimiz şarkılar hala aklımda, deniz kabuklarının verdiği his hala avuçlarımda, kemanı elime aldığımda alışkın olmadığı için su toplayan parmak uçlarım hafızamda kesinlikle. Kavanozuma güzel anılar bıraktım.  

2021 muazzam geçmedi ama ben ilk kez gerçekten büyüdüğümü hissettim ve bu iyi geliyor, doğru hissettiriyor. İlk kez ailemden uzakta yola çıktım, korkularımla savaştım ve şu an fark ediyorum ki bu konuda fena değilmişim sadece ilk adımı hiç atmamışım ve benim için en zoru hep ilklerdir. Hayatla ilgili bakış açımı biraz daha değiştirdim insanlara ön yargıyla bakmamaya çalışıyorum, sınırlarımı eritmeyi deniyorum ve herkesin bir hikayesi, yaşama amacının olduğuna inanıyorum. 

2022 nasıl olur bilmiyorum ve ilk kez hiçbir şeyi bilmemek bana iyi geliyor. 2022 nasıl olursa olsun bu yılla ilgili en büyük isteğim galiba kendimi kabullenmek. Hala daha aşamadığım içsel sorunlarım var. Kendimi kabullenip olabilecek en kötü halimi bile sarıp sarmalamak ve yola devam etmek istiyorum.  2022'den daha çok keman notası istiyorum, kitap kokusunda kayıplara karışmak, bilmediğim tüm o şeyleri denemek, yeni yerler keşfetmek, farklı insanlara şans vermek, kaybolmak ve kendimi yeniden bulmak, hata yapmak istiyorum. 2022'den gerçek dostluklar istiyoruum. Umarım 2022'nin son günlerinde bu yazımı yüzümde bir tebessümle okuyor olurum. 

2022 de harika bir yıl olmayacak ama bence biz macera dolu yeni bir yolculuğa çıkacağız. Kendi hikayemizde ana karakter olma zamanı gelmedi mi sence de??


Sevgilerimle, 

çokçoköpücükkalpkalpbirsürüseniseviyorumlar


Siz de 2021 için benimle bir kelime paylaşıp 2022 için hayallerinizi yazabilirsiniz merakla bekliyor olacağım!  xoxo


Yorumlar

  1. Bloglarin zevki başka gerçekten, iyi yıllar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu yıllaaaar💙

      Sil
    2. umarım mutlu geçer ve sizi daha sık görürüm bloğunuzda :)

      Sil
  2. Çok duygulandım okurken… Ne kadar da içten yazmışsın! 2022’den dileğim 2021’den daha güzel olması sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Noraşk💙💙 Umarım geçirdiğin ennnn güzel yıllardan olur 2022✨

      Sil
  3. ya valla ya bak bu arayış, keşif ve tatlı anlatımın beni de çok duygulandırdı ki, arayışlarımız, heyecanımız hiç bitmesiiin :)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir yazı olmuş:))) İçimizdeki heyecan hep sürsün. Bu sene kendime çok hedef koydum, umarım gerçekleştirebilirim. En başta sağlık istiyorum, sağlığım olduğu sürece her şeyi yaparım :))) Mutlu, tatlı yıllar:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım tüm hayallerinizin ve hedeflerinizin gerçekleştiği dopdolu bir yıl geçirirsiniiiz <3 Mutlu yıllaaaar!! xoxo

      Sil
  5. “Ama ilk bulmamız gereken şey bence bu, kendimiz.” Aşırı güzel bir cümle. Kelimelerinin aynısını hissediyorum ben de. Güzel yorumun için teşekkür ederim. <3

    YanıtlaSil
  6. ağaç evi yazmak istersen kolay yaa, başlığa ağaç ev sohbetleri 124 dicen, sonra yazmaya başlıcan, önce ağaç ev konusunu yazcan sonra da düşüncelerini işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler finallerden kurtulayım yazacağım mutlakaa;)

      Sil
  7. Okurken keyif aldığım bir yazı oldu. Dediğiniz gibi, 2022 harika bir yıl olmayacak ancak macera dolu olacağı kesin. Sizi yeni keşfetmiş bulunmaktayım, takipteyim:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

En sevdiğim renk...

Ait hissedememek

İç Dökme (Çok da önemli olmayan bir yazıdır.)