Aşk Hipotezi - Ali Hazelwood | Kitap Yorumu (The Love Hypothesis)

 


Aşk Hipotezi - Ali Hazelwood

Goodreads Puanı: 4.40
Tür: Romantik
Yayınevi: Nemesis
Orijinal Adı: The Love Hypothesis
Sayfa Sayısı: 376

Aşk Hipotezi Arka Kapak:
Doktora öğrencisi Olive Smith aşka inanan biri değildir.
Bu inancına şanssızlığı da eklenir ve başına gelen olayların sonunda, sevgilisi olduğuna dair yalan söylemek zorunda kalır. Yalanına kanıt arayan Olive panikler ve okulun koridorunda karşısına çıkan ilk adamı öper.

Ne yazık ki bu adam, öğrenciler tarafından “meşhur pislik” olarak bilinen genç biyoloji profesörü Adam Carlsen’dan başkası değildir. Olive hiç beklemediği bir tavırla karşılaşır; genç adam onun sırrını saklayacağını hatta işbirliği yaparak
sevgilisi rolünü oynayacağını söyler.

Olive ile Adam’ın küçük bir deney olarak başladıkları sahte ilişkileri, sonunda her şeyin gerçek olduğu bir noktaya varır. Genç kadın, aşk hipotezlerinden daha karmaşık tek şeyin kendi kalbini mikroskop altında incelemek olduğunu çok geçmeden fark edecektir.

Sahte bir gönül ilişkisinde taraflar birbirlerine karşı koyamazsa ne yaşanır? Tabii ki tüm aşk hipotezleri yerle bir olur.



AŞK HİPOTEZİ KİTAP YORUMU:  

Yorgun ve hüzünlü bir gün mü geçiriyorsunuz tek yapmanız gereken koltuğunuzda geriye yaslanıp Aşk Hipotezine başlamak! Yorgun ve hüzünlü hissetmeseniz bile başlayın!! O kadar iyi hissettiren, mutlu eden bir kitaptı ki bu yorum baya uzun sürebilir. Başları klişe gelebilir ama benim gibi klişelere aşık bir yapıdaysanız eminim size batmayacaktır. Olive ve Adam'ın ilk karşılaşmalarından sahte sevgililiklerine ve sonrasına kadar her şey o kadar iyi işlenmişti ki. Sanki ben de Starbucksta oturdukları masanın hemen yan tarafındaydım ve kahvemi yudumlarken sırıtarak gözlerimi onlardan alamıyordum. Artık her Starbucksa gidişimde Olive ve Adam'ı anmadan geçmeyeceğim maalesef ;) Ayrıca pumpkin spice latte konusunda Adam'a katılıyorum nasıl içebiliyorlar onu anlamıyorum tadı çok kötüü. 

Kitap boyunca yan karakterleri de tanıyoruz ve ben her birini ayrı ayrı sevdim! Yazar o kadar sıcak ve iyi hisler veriyor ki her karakterle insan kocaman bardak sıcak çikolata içmiş gibi oluyor. Ayrıca Aşk Hipotezini okurken Olive ile birlikte akademik kariyer yapmanın zorlukları ve tüm mobbingleri görmüş oluyoruz. Hele bir olay var ki saç yoldurtuyor... Olive'in başta bu duruma tepkisi ikinci bir saç daha yoldurtuyor ama Adam hayatımın anlamı hep yanımızda neyse ki! Gerçekten hepimizin hayatında Adam'a ihtiyacı var. Tüm kitap boyunca "Sakin ol Adam gerçek değil!!" diyerek kendimi gerçek dünyaya getirmeye çalıştım fakat başarısız oldum Adam'a aşık olarak kitabı kapattım, gerçekte olmasa bile hayal aleminde yaşamaya devam! Son olarak Aşk Hipotezinde yetişkin içerik de bulunmakta bunu dikkate alarak okuyun derim!

Ayrıca kitapla ilgili ek bölüm bulunmakta ama yazarın sitesinden mail yoluyla okuyoruz bu bölümü hatta şifre ve ipuçlarıyla maile ulaşıyoruz çok harika yapmış bence siteyi de buraya bırakıyorummm.  **bonus bölüm**

Puanım: 5/5


Yorumlar

  1. https://okumagunlugum.blogspot.com/2022/02/ask-hipotezi-ali-hazelwood.html

    baksan yaaa, sevgili eren arkadaşımız da okuduydu yazdıydıııı :)

    YanıtlaSil
  2. hımmm eğlenceli ve klişe peki bakalım, okuyabilirim, eren olumsuz şeyler demiştiydi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoğun olduğun bir dönemde iyi vakit geçirmek için gidebilir bence :)

      Sil
  3. Kitabı sizin kadar beğenmiş olmasam da harika bir tanıtım olmuş elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Geçen gün okumagunlugum.blogspot.com'da Eren Hanım 'da tanışmıştı kitabı:))) Ben de aldım ama okumadım henüz, merak ediyorum:))) çok güzel tanıtmışsın, emeğine sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım benim kadar seversiniz siz de şimdiden iyi okumalar <3

      Sil
  5. Kitabı tanıtmıştı yazacaktım, yanlış yazmışım:)

    YanıtlaSil
  6. Film uyarlamasını çokk isterdim! Teşekkürler yorum için <3

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

En sevdiğim renk...

Ait hissedememek

İç Dökme (Çok da önemli olmayan bir yazıdır.)