Kötülerin Krallığı - Kerri Maniscalco | Kitap Yorumu (Kingdom of the Wicked #1)

 


Kötülerin Krallığı - Kerri Maniscalco

Goodreads Puanı: 4.00
Yayınevi: Ephesus Yayınları
Tür: Fantastik, Genç Yetişkin
Orijinal Adı: Kingdom of the Wicked

*
Kötülerin Krallığı Arka Kapak:

İki kız kardeş.

Bir vahşi cinayet ve intikam arayışı…

Cehennem’in ta kendisi yeryüzüne inecek.

Emilia ve ikiz kardeşi Vittoria, fark edilmeden hayatlarını sürdürmek zorunda kalan ve sıradan insanların arasında yaşayan cadılardır. Bir akşam Vittoria, aile restoranlarının servis saatini kaçırınca Emilia onu aramaya çıkar ve dehşet verici bir olayla karşılaşır.

İntikam ateşiyle yanıp tutuşan Emilia, karanlık büyülerin peşine düşmeye karar verir ve Cehennem Prensleri’nden Öfke ile tanışıp Cehennem’in kendisiyle yüzleşmek zorunda kalır.

Emilia, bu yolculuğunda, hiçbir şeyin kendisine anlatıldığı gibi olmadığını fark edecek, ailesi ve kendisi hakkındaki büyük sırları keşfedecektir.

Unutmayın, hiçbir şey göründüğü gibi değildir.


Kötülerin Krallığı Kitap Yorumu:

Öncelikle kitabı yabancı bloggerlar ve konusu sayesinde fazlaca merak ediyordum. Türkçeye çevrilince hem de özel kutusuyla düşünmeden alıverdim. Ciltli kitaba ek olarak yanında defter, kartlar ve rozetiyle satın aldım İNANILMAZ GÜZEL! Ciltli kapağını çıkarınca iç kapağında da fanart bulunuyor ve ben bu detaya ek bayıldım, gerçekten çok özenerek yapmışlar buradan yayınevine tşkler. 



Kötülerin Krallığının konusundan ben kısaca bahsedeyim hemen (evet kesin kısa olmayacak) Emilia ve ikiz kız kardeşi Vittoria aile mirası olarak cadılıkla ilgili özellikleri taşımaktadırlar. Büyükanneleri ikisine verdiği kolyeleri asla çıkarmamaları gerektiğini böylelikle Kötülerden korunacaklarını küçüklüklerinden beri onlara öğütlemiştir. Kötüler hakkında hikayelerle büyüyen genç kızlardan Emilia bunların büyükannesinin hayal gücü olduğunu düşünürken Vittoria gizliden gizliye tüm bunları merak etmektedir. Sık sık eve geç dönmeye başlayan Vittoria'nın başına gelen şey sonrası Emilia için yeni bir hayatın kapıları açılacaktır. 


Ben uzun bir final haftamdan sonra bu kitabı okumaya başlamıştım ve başlangıçta Emilia'nın halleri geçmek bilmese de ardından kitaba kapılıverdim ve adeta ilaç gibi geldi bana. Uzun bir okumama döneminden çıkıp bu kitapla toparlanınca eksikleri çok da batmadı çünkü gerçekten akıcıydı. Kitapta İtalyanca kelimeler de geçiyor sık sık başlangıçta garip gelse de kurgu boyunca sık sık kullanılınca alışmaya başlıyoruz bu yüzden bana çok batmadılar. Emilia'nın yemek yapma aşkı bunun detaylarla anlatılması güzel olsa da başta benim için zor geçti o sayfalar :( Emilia'nın bazı zamanlarda mantıklı düşünmemesi de açıkçası saç yoldurdu bana kesinlikle. Sonrasında bir karakter kurguya giriyor ve evet ondan sonra her şey harika oluyor! O karakter de Öfke :) Kötülerden gördüğümüz başka karakterler de oluyor kurgu boyunca: Kibir, Şehvet... 


Benim Kötülerin Krallığında en çok sevdiğim şey cadıların, büyülerin kurguda iyi harmanlanmasıydı. Farklı bitkiler, çeşitli mumlar ve bunların büyüye etkisi çok iyiydi bence. Klasik bir cadı kurgusu gibi gelebilir ama ben bu durumu çok seviyorum fantastik kurgularda.

Kitabın bir kısmından sonra artık hiçbir şeyi kestirememeye başladım ne gerçek ne yalan çözemedim kesinlikle ve bir solukta bitiverdi. Olaylar inanılmaz iyiydi! Öfke ve Emilia arasındaki o çekim, ilişki beni eritti... Kitapla ilgili en kötü şeyse benim için sonuydu çünkü öyle bir yerde bitiyor ki her şey asıl şimdi başlıyor dedirten cinsten. Spoiler yeme riskini göze alarak ikinci kitapla ilgili bilgi edinmeye çalıştım hatta düşünün o kadar delirtti beni o son!

Sonuç olarak okuyamama dönemindeyseniz bence sihirli iksir özelliği taşıyor nitekim ben sabah başlayıp gece bitirmiştim kitabı elimden hiç bırakamadım. Cadı konulu fantastik kurguları da seviyorsanız koşun sepetinize ekleyin birkaç şey dışında Kötülerin Krallığını seveceğinize çok eminim! İkinci kitap da hemen gelsin lütfen dayanamıyorum. 

Sevgilerimle xoxo 

PUANIM: 4,5/5

"Senin bir kenarda bekleyen gücün var, Emilia. Nelere muktedir olduğuna emin değilsin. Sözlerimi istediğin gibi çarpıt, onlara istediğin anlamları yükle. Ölümlülerin tarzı budur zaten." 
*
"Ne yaparsanız yapın, Kötülerle asla konuşmamalısınız. Onları görecek olursanız, saklanın. İblis prenslerden birinin dikkatini çektiniz mi, hiçbir şey onu sizi ele geçirmekten alıkoyamaz. Onlar geceye ait yaratıklardır." 


Yorumlar

  1. Fantastik kurgu severim de gençlere hitap edenlerde aşk romantizm ön plana çekiliyor, o yüzden soğuyorum biraz. Beğendiysen güzel o zaman. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir tutam fantastik bir tutam da aşk var ama kurgunun önüne geçen bir aşk değil kesinlikle :)

      Sil
  2. Akıcı ve güzel bir kurgusu var gibi. Şuan ki fiyatlara göre satın almayı düşünemem ama ileride indirime girer inşaallah 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım indirime girer fiyatlar kahrediyor ;(

      Sil
  3. hımmm, konusu okumadan bile heyecanlandırdı yaaa. ya kaç liraya aldın söleseneee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlış hatırlamıyorsam 55 gibi bir fiyata almıştım ilk çıktığı zamanlarda <3

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

En sevdiğim renk...

Ait hissedememek

İç Dökme (Çok da önemli olmayan bir yazıdır.)