"Doğum günü"m

 


23 Mart 2000 benim doğum tarihim. Geride bıraktığım 20 yaşım benim için kabus gibiydi, gerçekleştiremediğim hedeflerim ve kendi çapımda başarısızlıklarımı düşünüyorum o yaşıma bakınca. Hatta bu blog hesabını yazın açma nedenim de yeni bir nefes arayışımdı. Şimdiyse bambaşka bir bakış açısıyla görüyorum o yılı. Evet, yorucuydu. Evet hedefime ulaşamadım. Ve evet, inanın bana çok ağladım. Ama tüm sislerle kaplı, kötü nedenlere rağmen güçlü bir yıl geçirdim. Şu an buradayım, nefes alıyorum ve benim için nefes alıyorsam hala umut var diyorum. Diğer gelecek yaşlarım ya da 21 yaşım için güneşli günlerin gelmeyeceğini de biliyorum ama her günüm sisli de geçmeyecek; ayrıca ben en çok yağmurlu havaları severim. 

Şu an kendime baktığımda iyi ki diyorum! İyi ki bu satırları yazabiliyorum. İyi ki şu an içime çektiğim nefes buram buram ciğerlerime doluyor. İyi ki az önce yeni hedeflerim ve hayallerim için üflediğim mumun ışığı gelecek yaşlarımı aydınlatacak ya da sadece 21'imi. Gelecek belirsiz ama ben belki de en çok yolun sonuna varmayı değil de o yolda geçtiğim zamanı seviyorum. 

Umarım dolu dolu yaşadığım her nefesimi sonuna kadar hissedebildiğim bir yıl olur. Umarım yaşlanınca bu satırlara dönüp de bir baktığımda yüzümde ufak bir tebessüm olur. Umarım her şeye rağmen 21'de güçlü olurum. 

23.03.2021


Aslında bu yazıyı 23 Martta yazmıştım fakat paylaşmaya fırsatım olmadı. Buraya gelecekte dönüp de baktığımda 20'ye dair ufak bir parça görmek için şu an paylaşıyorum. 






Yorumlar

  1. Yeni yaşın hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  2. Gelecek senin için güzel şeyler getirsin umarım <3

    YanıtlaSil
  3. Umarım ile başlayan her cümleniz dilerim en güzel şekilde gerçek olur.
    Mutlu,huzurlu ve sağlıklı yıllara,yarınlara...
    Doğum gününüz kutlu olsun 🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler güzel dilekleriniz için❤️ Çokkalp

      Sil
  4. Doğum günün kutlu olsunnn :))

    YanıtlaSil
  5. Doğum gününüz kutlu olsun.
    Umarım herşey gönlünüzce olur

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkürler İlkay ❤❤

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Mutlu yıllar. Umarım tüm dilekleriniz gerçek olur. Sağlıklı ve huzurlu bir hayat dilerim :)

    YanıtlaSil
  9. iyi yıllar, iyi ki doğdun. ya baksana neden karamsar yazmışsın, pandemi dışında kötü bişi yok de mi, hayatın çok kötü gibi yazmışsın da yani neden kii, pandemi tamam da, başka, okul üniversite dersler filansa geçer hepsi, ya tamam bugünlerde salgından dolayı moralimiz bozuk ama gelecek her zaman güzeldir, umutludur, ya çok ağladın neden ki, sanırım okul üniversite filan olmalı, yaa inan hepsi bir şekilde düzelir ama. anlat bir ara bari yaz şu sıkıntılarınııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üniversite sınavına hazırlık dönemi çok stresli ve yoğun geçti benim için Deep, biraz da o yüzden galiba hala daha o moddan çıkamayıp yazmışım :( Belki bir ara yazarımm, umarım her şey güzel olur ❤

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

En sevdiğim renk...

Ait hissedememek

İç Dökme (Çok da önemli olmayan bir yazıdır.)