Mucizeler Yağarken - Kristin Hannah | Kitap Yorumu

 


Mucizeler Yağarken - Kristin Hannah

Tür: Romantik, Christmas
Goodreads Puanı: 3.57
Yayınevi: Pegasus
Orijinal Adı: Comfort & Joy

Arka Kapak:

Bazen bağışlamak, umut etmek ve mucizelere inanmak gerekir… Hayatının en büyük ihanetine uğrayan, terk edilen ve çok zor bir yıl geçiren Joy Candellaro, Noel yaklaşırken hep hayalini kurduğu maceraya atılmaya karar verir. Kimseye haber vermeden bir uçak bileti satın alır ve hiç tanımadığı bir şehre doğru yola çıkar. Fakat beklenmedik bir şey olur ve Joy kendini bir anda büyülü yağmur ormanlarının yakınlarında, muhteşem bir gölün kıyısında yer alan bir balıkçı kulübesinde bulur. Kulübede yaşayan küçük Bobby, yakın zamanda kaybettiği annesinin acısıyla başa çıkamamaktadır. Yalnızca hayalî arkadaşıyla konuşan küçük çocuğun babası Daniel da oğluna yardım edemediği için acı çekmektedir. Joy ikilinin hayatına tesadüfen girerek onlara yollarını bulmalarında yardımcı olur ve böylece aralarında güçlü bir bağ kurulur. Joy eski hayatını geride bırakıp bu yeni dünyanın bir parçası olmak istediğini fark eder. Fakat bu gerçek olamayacak kadar güzel atmosferde yanlış bir şeyler vardır. Joy hayallerle gerçeğin arasında bocalarken umudun peşinden gitmeyi seçer ve bir mucizeye tanıklık eder.


Kitap Yorumu:

Aslında yazardan Bülbül kitabını okumayı planlıyordum ama elime bu kitabı alınca bırakamadım ve bir anda bitiverdi. Kitabın başında özellikle Joy'un yaşadıkları adeta Yaprak Dökümünün yandan yemiş bir kurgusu gibiydi fakat sonra bir maceraya atıldı ve asıl kitap başladı. Bobby ve Danielle birlikte ben de Joy gibi yeni bir başlangıç yaptım adeta. Joy bu yolculuk sayesinde kendini yeniden keşfetti ve geliştirdi. Fakat sonra kurguda öyle bir şey oldu ki başımdan aşağıya kaynar su dökülmüş gibi hissettim. HİÇ BEKLEMİYORDUM. Aslında yazar ipuçları da vermiş kurguda ama ben fark edemedim maalesef :( ya da Joy'un bir aile kurması hoşuma gitti kanıverdim bilmiyorum. Sonra kitap biraz saçmalamaya başladı ama ben yine de o saçmalıkları bile sevdim! Belki başka bir dönemde okusaydım bu kadar sever miydim bilmiyorum ama bu kitabı tam okumam gereken mucizelere inanmak istediğim bir dönemde okuduğum için aradığım hissiyatı bana yaşattı.

Genel olarak karakterlerden bahsedecek olursam Joy'u sevdim açıkçası. Kız kardeşi ve kocasından nefret ettim elbette :) Bobby ve Joy'un ilişkisi bana çok geçerken ve aile hissi verirken kurguda Daniel ve Joy'un ilişkisini yetersiz buldum. Tabii bunun nedeni de kurgunun ana unsuru yüzünden elbette spoiler yokkk, okumalısınız! 

Kitabı en çok da yılbaşında okumadığım için hayıflandım tam bir Noel kitabıydı çünkü ama tabi o anda o anki hislerimle okusam bu kadar sever miydim emin değilim. Doğru zamanda kurtarıcı olacak o kitaplardan bence

Sonuç olarak kitabı sevdim! Eksikleri ve saçmaladığı yerler var mıydı? Kesinlikle vardı. Ama konforlu bir tatile ve maceraya çıkmışım gibi hissettim. Bence siz de mantığı kapının ardında bırakıp mucizelere açık olduğunuz bir dönemde okursanız kitabı seversiniiiz! Ayrıca Kristin Hannah'a bayılıyorum, bu yazarın yazdığı ve sevmediğim bir kitap henüz olmadı. Bülbül kitabını da en yakın zamanda okumayı düşünüyorum.



PUANIM: 4/5





Yorumlar

  1. Yazarı hiç duymadım sanırım. Kitabın kapağı hoş görünüyor ama saçma kısımlar varsa okurken soğuyabilirim. Çok takılıyorum çünkü detaylara. Tanıtım için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarla bu kitapla olmasa bile başka bir kitabıyla mutlaka tanışmalısınııız :) <3

      Sil
  2. Kitaplarının kapaklarından ben de hoşlanıyorum kesinlikle, huzurlu bir his veriyorlar bana :) Kesinlikle bir kış kitabı, belki o zaman tekrar okurum. Güzel yorumun için teşekkür ederimm<3

    YanıtlaSil
  3. Selamlar okumadığım bir kitap insanda merak uyandırıyor. Bu arada imleç bir anda güle döndü bu da çok hoş

    YanıtlaSil
  4. Değişik bir kitap ama alabilirim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

En sevdiğim renk...

Ait hissedememek

İç Dökme (Çok da önemli olmayan bir yazıdır.)