Blog Yıldönümü *

Kocaman bir merhaba! Tam 3 yıl önce bugün blogda ilk yazımı yayınlamışım ;) Benim için duygusal bir gün açıkçası. Karmakarışık hissettiğim bir dönemde açtım bu blogu ve hiç beklemediğim gibi burası beni sarıp sarmaladı. Yalnız hissettiğimde buraya yazdım, doğum günümde ilk dileğimi buraya üfledim, kaybolduğumda buraya koştum ve sonra ineceğim durağı beklemekten vazgeçtiğimi de ilk burada anladım. Burada olmak kendimin bile bilmediği bir parçayı öğrenmek gibiydi, düzenli yazamadım ama yol ayrımlarında hep yazdım. Kelimeler bana sarıldı, sen de sarıldın! İyi ki okudun beni, iyi ki okudum seni! 

Önceki üç yıldaki yazdıklarıma baktığımda hiç beklemediğim bir anda bana iyi geliyorlar sanki geçmişten bir el uzanıyor ve beni düştüğüm yerden kaldırıyor gibi hissediyorum, umarım sana da iyi gelmiştir. 

İyi ki bu blogu açmışım! İyi ki varsın! Bolca kalp ve çiçek yolluyorum sana sevgili okur! <3 Umarım daha çok yazarım ve yazarsın; o bağımız hiç bitmez. <3 

Güneş yerinde, her şey yolunda. 

 
Çokça sevgilerimle

Yorumlar

  1. Nice paylaşım dolu senelere ...

    YanıtlaSil
  2. Şarkıyı dinlerken yazıyorum yorumumu. Öncelikle bu parça için teşekkürler :) Sonralıkla, iyi ki doğmuş Roza'nın Kütüphanesiii <3 Blog yazmak insanın kendine sarılmasını sağlıyor sanırım. En azından ben bazen böyle hissediyorum. Bu sayede kendimi tanıdığımı, kendimi bulduğumu düşündüğüm zamanlar oldu benim de. Umarım nice yazılarınla burada olursun. Seni okumayı çok seviyorum. Yazdıkların bana iyi geliyor. Sevgiler ve ilhamlar bolca <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlkay, çokkkkk teşekkür ederim güzel yorumun için! Kimse değil sadece sen okusan yeter bana burası, hatta en çok o zaman yeter <3 Senin yazdıkların da bana çok iyi geliyor! Umarım daha çok blog yılımız oluuur <3

      Sil
  3. Blogda daha nice yıllara. :) Burada bir şeyler paylaşmak insana çok iyi geliyor, kopamıyoruz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim <3 Kesinlikle öyle.

      Sil
  4. yorumlarımız arada bir spama düşüyor son aylarda, arada bir kontrol ediver, benim yorumlar gözükmüyor galiba bazen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatım evet blog sayfamda yorumlar kısmında var fakat burada görünmüyor ;( Nasıl çözebilirim ki??

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

En sevdiğim renk...

Ait hissedememek

İç Dökme (Çok da önemli olmayan bir yazıdır.)