Sonbahar Ekinoksu

 

En sevdiğim mor battaniyeme sarılmış bir halde yüzümde bir gülümsemeyle yazıyorum. Hiçbir zaman tam olarak en sevdiğim mevsimi bulamadım fakat bu sene artık hangisi olduğunu bilmenin mutluluğunu yaşıyorum. Sonbaharın gelişiyle ruhum sanki tekrardan uyanışa geçmiş gibi hissediyorum. Yazın gürültüsü ve neşesi yerini dinginliğe ve huzura bırakırken sessizliğin ve soğuyan havanın keyfini çıkarır bir vaziyetteyim.

Sonbaharın yaprakları gibi ruhumda huzurlu bir şekilde içimde bir yerlere (daha çok kalbime yakın bir yere) düşüveriyor. Bugün 23 Eylül 2024 ve her zaman başlangıçlara inanan birisi olmuşumdur. Geceyle gündüzün eşitleniyor olduğu bugün de ben de temiz bir sayfa açıyorum. Geride kalan hikayeler, yaşadığım kırgınlıklar hepsi içimden dökülüveriyor ve ardımda bırakıyorum. İlerliyorum. Yenileniyorum. Var olmam için bir sonbahar yaprağına dönüşüyorum ve dallarımdan kopuveriyorum.

Ben sonbaharı çok seviyorum, hüzünlü ve işte tam da bu yüzden çok güzel, tıpkı benim gibi, senin gibi. Tıpkı bizim gibi... 

Böylelikle hikayemiz tekrardan başlıyor. 

Beni okuduğun için teşekkür ederim! Bir sürü hikayeye yeniden ve yeniden başlayabilelim <3 

Yazımı yazarken arkada bu şarkı çalıyordu, sana da önermek istiyorum: https://www.youtube.com/watch?v=x2cGR2hPiF4

Çokça sevgilerimle,



Yorumlar

  1. Şarkı çalıyor şimdi arka planımda. Yine huzurlu bir yazı olmuş. Yazılarını okurken dingin hissediyorum. İnsana umut veriyorlar. Yazındaki fotoğrafları da çok sevdim. İlk fotoğraftaki mekanda olmak istedim. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili İlkay, güzel yorumun için çok teşekkür ederimmm <3 Fotoğraflar geçen yıl okulumun kampüsünden, Bolu sonbaharda büyüleyici bir şehir oluyor.

      Sil
  2. şarkı ne güzelmiş saol :) sonbahar eveet canlanma mevsimiiii :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ait hissedememek

Kül Prensesi - Laura Sebastian ✽ Kitap Yorumu

Suyun Üzerinde ve Derinlerinde