Yanlışlıklar ve Doğruluklar


 Nereden başlayacağımı bilemeden sadece yazmak istedim. Bloga ne zaman dönmek istesem bu tam bir dönüş olmadı belki de bu benim hayatımın farklı bir sezonuna geçmemden kaynaklı bilmiyorum. Burada yazmayı özlediğimi biliyorum sadece. 

Yanlışlıklarımızı ve doğruluklarımızı topladığımızda hangisi diğerini götürür? Bence bazen doğrular da yanlışları götürebiliyor. Hayatımın bazı anlarında yanlışlık olduğunu bildiğim halde o yanlışlığa bilinçli olarak devam ettiğim oldu. Bu durumun yanlışlık ve doğruluk olarak keskin bir biçimde ayrılamayacağını öğrendim. Bence sadece insanız, griyiz, bazen yeterliyiz, bazen yetersiziz. Bazen hiç yapmadığımız kadar yanlışlık yapıyoruz ama bunun sonucunda yaptığımız doğrular bunu silebiliyor. 

Muhtemelen sonsuz sayıda yanlışlığı bilinçli olarak yapmışımdır ama muhtemelen o yanlışlık içinden sonsuz sayıda yeni doğrular çıkarmıştır. Yanlışlıklarımı ve doğruluklarımı kabul ediyorum. Sen de etmeye ne dersin?

Beni okuduğun için teşekkür ederim. Sayfama geri dönmeye ve eskisi gibi hissetmeye çalışıyorum. Umarım bu kez başarılı olurum. Kemanım bozuldu, son zamanlarda hayatım yolunda gitmiyordu fakat yeni doğruluklar çıkarmayı başardım. Hayatımı topluyorum ve bana ait olan bu sayfamı da toplamak istedim. 

Görseli aldığım kaynak pinterestte bir cümle vardı, şu an ihtiyacım olan bir cümleydi belki senin de ihtiyacın vardır.

"It's better to be lost than in a place you don't want to be in."


Çokça sevgilerimle,

Yorumlar

  1. Belki de bazen sadece kendimize yükleniyoruzdur. Ben de akışta kalmayı öğrenmeye çalışıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili İlkay, senin yorumlarını çok özlediğimi söyleyerek başlamak istedim. Belki de sadece akışta sürüklenmek en doğru olandır.

      Sil
  2. yanlışlar doğrular eksiler artılar iyiler kötüler dünya toplamında birbirini sıfırlıyor. gündelik yaşamımızda artılar daha çoktur muhakkak. bakış açımız önemliii yoksa bakış acısı oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galiba hayatın dengesini tüm bunların hepsi oluşturuyor <3

      Sil
  3. Hatalardan tecrübe çıkarıyoruz en azından. Her şeyde bir hayır vardır. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ait hissedememek

Kül Prensesi - Laura Sebastian ✽ Kitap Yorumu

En sevdiğim renk...