*Mart Ayı Okuduklarım/İzlediklerim/Özet*

 

Mart ayını 5 kitapla bitirdim ve benim açımdan verimliydi. Özellikle son hafta taşınma telaşıyla geçti bu yüzden de Sahte Balayı hariç çok da okumaya fırsat bulamadım. Şu an içinse odama yerleşmeye alışmaya çalışıyorum ;(

OKUDUKLARIM:


1) GÜNLERİN SONU - SUSAN EE

Re-read yaptığım bir seriydi ve Günlerin Sonuyla noktaladım. Bana tekrardan okumak çok iyi geldi. Melekli kitapları seviyorsanız bu seri bence o türde zirvede olanlardan. Özellikle Penryn benim en sevdiğim kadın karakterlerden, çok güçlü ve ne istediğini kesinlikle bilen bir karakter. Kesinlikle bu seri çokça tavsiye edilir! 

✶5/5✶



2) WILDCARD - MARIE LU

Serinin ilk kitabını ve oluşturduğu sanal evreni çok sevmiştim. Wildcard da kesinlikle güzeldi ama ben ilki kadar sevemedim, belki ilk kitapla arasına başka kitaplar almamdan kaynaklıydı bilmiyorum. Ama kesinlikle seriyi tavsiye ediyorum! Hatta dizisi de çıkacakmış, umarım güzel yaparlar.

4/5






3) KIŞ BAHÇESİ-KRISTIN HANNAH

Kış Bahçesi benim için kesinlikle 2021 yılının ilk favori kitabı oldu. Kitabın ilk yarısı çok akıcı olmamakla birlikte Anya'nın masalının devamını öğrenince kurgu zirvede bitiriyor. Savaşın yıkıcılığını, Stalin dönemini bir masalın ardından yazar harika bir şekilde işlemiş. Son 100 sayfayı durmaksızın ağlayarak soluksuz bitirdim. Bence kesinlikle bu kitabı okumalı ve "Köylü Kızı ve Prens"in masalıyla tanışmalısınız! Gidin ekleyin sepete lütfen. 

5/5✶




4) SİYAH BUZ - BECCA FITZPATRICK

Sevmeyi beklemediğim ama sevdiğim bir kitaptı. Belki de bu durum beklentisiz başlamamdan ya da yoğun olduğum kafamı dağıtmaya ihtiyacım olduğu bir dönemden okumamdan kaynaklandı. Kitap gizem ve gerilim içeriyor ama olaylar tahmin edilebilirdi hatta bazı sahneler klişeydi. Tüm olumsuzluklarına rağmen kitabı sevdim, yazar o karanlık havayı ve soğuğu iyi işlemişti. Kafa dağıtmalık kış kitabı arayanlara tavsiye edilir. 

4,5/5





5) SAHTE BALAYI - CHRISTINA LAUREN

Siyah Buz gibi tam bir kış kitabından sonra Sahte Balayı gibi yaz kitabı okumam da gerçekten  baya zıtlık içindeydi. Aslında kitabı bekletip yazın okumak istiyordum ama taşınma dolayısıyla stresli olduğum bir dönemde dayanamayıp elime aldım ve iyi ki almışım! Yaz sıcaklığını kesinlikle yaşattı ve ben de adeta karakterlerle birlikte eğlenceli bir tatile çıktım. Eğlenceli bir kitap istiyorsanız kesinlikle tavsiye ederim. 

4/5



İZLEDİKLERİM:


SUFFRAGETTE

Film olarak yalnızca Suffragette'yi izledim. Güzel bir şekilde Kadınlar Günü'ne denk geldi ve her bir sahnesinden ayrı keyif aldım hatta nasıl bu kadar geç izleyebilirim diye kendimi yiyip bitirdim. Kadın direnişini, kadınlarını gücünü, kadını çok iyi anlatan bir filmdi. Lütfen izleyin!! 

10/10






THE GOOD PLACE

Dizi olaraksa yalnızca The Good Place 2. sezonu izleyebildim. Bu diziye gerçekten bayılıyorum! Bölümleri 20'şer dakika hem komik hem de düşündürücü bir dizi, kesinlikle tavsiye ediyorum. Ayrıca her bir karakterini ayrı ayrı seviyorum.  



Benim mart ayım okuduklarım ve izlediklerim açısından bu şekilde geçti. Normal günlük hayatımdaysa stresli bir dönemi geride bıraktım. Geçen hafta taşındık ve hala daha kolilerle uğraşıyorum, psikolojik olarak yeni eve ve düzene alışmaya çalışıyorum. Sanırım mart ayının en büyük artısı benim için keman kursuna başlamamdı. 11 yaşımdayken bir süre gitmiş fakat sonra devam edememiştim 10 yıl sonra boş zamanım varken ve halen bu kadar istiyorken gitmeye karar verdim. Şimdilik üç derse girdim ama bana psikolojik olarak çok iyi geldiğini hissediyorum ve en azından okullar yüz yüze olana kadar gitmeyi planlıyorum(hatta belki yüz yüze olunca da devam ederim) Belki buraya da kemandaki gelişimimi ay ay yazarım. 

Mart ayı umarım sizin açınızdan iyi geçmiştir, çokça okumuş ve yeni şeyler keşfetmişsinizdir. 

Sevgiyle kalın, 

-Roza



Yorumlar

  1. Ben de The Good Place'e bayılıyorum, karakterleri ve konusu çok değişik, diğer dizilere benzemiyor :) Yeni eviniz hayırlı olsun, boşu boşuna strese girme :D <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle diğer dizilerden farklı bence de🧚🏻‍♀️ Çok teşekkürler🌸

      Sil
  2. Kemanla tekrar buluşmanıza çok sevindim. :) Umarım en kısa zamanda yeni düzeninize de alışırsınız.

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir Mart ayı geçirmişsiniz, dolu dolu.. Yeni eviniz size güzellikler, bolca huzur getirsin ..Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. yeni odan hayırlı olsun sana :) kemanı da bırakma tabii yaa :) good place çok komik seviyom ben de :) kitaplar güzel hıhıms, warcross dizi olcak ha izlerim tabii :) melekli her şeyi çok severim :) bu da aklımda olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm, şu an için kesinlikle kemanı bırakmamayı düşünüyorum 🎉 Melek kurgusunu seviyorsan kesinlikle Meleğin Düşüşü'nü sepete eklemelisin Deep!

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

En sevdiğim renk...

Ait hissedememek

İç Dökme (Çok da önemli olmayan bir yazıdır.)