Beyaz Düşler - Nora Roberts / Kitap Yorumu (Gelin Serisi #1)

 


Beyaz Düşler • Nora Roberts (Gelin serisi #1)

Tür: Romantizm

Goodreads Puanı: 4,12

Yayınevi: Epsilon

Orijinal Adı: Vision in White (Bride Quartet #1)

*

Beyaz Düşler Konusu:

Mackensie Elliot kız arkadaşlarıyla kurduğu düğün organizasyon işinde fotoğrafçıdır. Annesiyle yaşadığı sorunlar nedeniyle aşamadığı duvarları vardır. Carter Maguire ise Mac’ten tamamen zıt bir kişiliğe sahip İngilizce öğretmenidir. Carter’ın kardeşi düğünü nedeniyle bu kız grubuyla anlaşır ve böylece de ikilinin hayatı tamamen değişecektir.

Beyaz Düşler Kitap Yorumum:

Bu kitap kesinlikle bir girlboss olayını bize sunuyor. Her bir kızın kendi işi ve görevi var düğün organizasyonunda, çocukluktan beri arkadaşlar ve o evcilik oyunlarını kendi işleri yapmaya küçüklükten karar vermişler. ✨Beyaz Düşler ise bize kız grubundan Mac’in yaşadıklarını sunuyor ve serinin devam kitapları da öbür kızların yaşadıkları ve ilişkilerini anlatıyor. Kitapta kesinlikle büyük olaylar dönmüyor bu nedenle biraz durağan. Ben sınavlardan nefes alamadığım bir dönemde okuyup çok sevmiştim ve iyi ki de o zaman okumuşum, benim için tatlı bir soluk olmuştu. Mac karakteri annesi nedeniyle çevresindeki herkese sınırlar koyan ve ilişkilerinde taviz vermekten çekinen bir karakter. Carter ile ise o kadar zıtlar ki! Ben kurgularda zıt çiftlerin ele alınmasını çok seviyorum burada da öyleydi.


 Carter kibar, sakin ve kitaplara boğulmuş bir karakterdi, ona aşık oldum. Mac ise arada beni davranışlarıyla çıldırtsa da tüm bunların altında travmaları vardı. Kısacası yoğun bir döneminizde nefes almak için okursanız bence siz de seversiniz ama olaylı bir kitap beklentiniz olmasın💃🏻 Kız grubundan en çok mantıkçı olan Parker’ın kitabını merak ediyorum ayrıca.

Not: Epsilon yayınlarında serinin baskıları yok maalesef ama Gardrops gibi ikinci el kitap sitelerinde uygun fiyata kitapları bulabilirsiniz. 

Puanım: 4,5/5 
🌟🌟🌟🌟✨

Gelin Serisi:
1) Beyaz Düşler
2)Bu Güller Senin
3)Değerini Bil
4)Ömrüm Senindir




Yorumlar

  1. hıms nora roberts okudum bikaç tane bu da okunurmuş pikuu :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

En sevdiğim renk...

Ait hissedememek

İç Dökme (Çok da önemli olmayan bir yazıdır.)