Anlaşma - Elle Kennedy / Kitap Yorumu (Off-Campus #1)

 


Anlaşma • Elle Kennedy (Off-Campus #1)

Tür: Romantik, Genç Yetişkin

Goodreads Puanı: 4,29

Yayınevi: Yabancı Yayınları

Orijinal Adı: The Deal 


Anlaşma Konusu:

Hannah Wells ve Garrett Graham normal koşullarda pek de yan yana gelmeyecek iki kişidir. Garrett’ın düşük not alması hokey maçlarını riske atınca sınıfta tek A alan isminin “M” harfi ile başladığını düşündüğü Hannah’tan ders almak ister. Hannah ise asla ders vermek istemezken bir anlaşma ve ortak çıkarlar her şeyi değiştirir.


Anlaşma Kitap Yorumu:

KİTABA BAYILDIM. Başlangıçta her şey klişe gelebilir hatta konusu da klişe gelebilir ama kitap ASLA klişe değil. Ne Garrett “kötü çocuk” ne de Hannah “saf kız” o diğer gençlik kitaplarındaki gibi. Onlar sadece gerçekçiler ve bizdenler en azından ben öyle hissettim✨ Kurgu sadece aşkla ilgili değil derin konulara da değiniyor toplumla ilgili ve yazarın harika tespitleri var. Ben kitabı kıskançlıktan delirerek okudum, ilişkileri o kadar güzeldi ki. Başta birbirlerinden pek de hoşlanmazken-en azından Hannah için öyleydi- sonra ilişkilerinin arkadaşlığa dönmesi keyifli vakit geçirmeleri her bir anlarını okumaktan çok keyif aldım. Hannah Garrett’a gitar çalarken oracıkta köşeden ikisini izlemiş gibi hissettim-sahnenin sesi görünüşü vardı resmen- Karakterleri çokçok sevdim Garrett zaten kesinlikle okuduğum en harika erkek karakterlerdendi, Hannah’ı da sevdim. 



Sonda her şey klişeye mi bağlayacak acaba diye düşünürken öyle olmadı neyse ki güzel noktalandı🌟 Sonuç olarak benim genç yetişkin türünde okuduğum ennnn iyi kitap Anlaşma oldu. Her bir duyguyu yaşattı bana hem güldüm hem duygulandım hem karakterlerle birlikte aşk yaşadım. Genç yetişkin türünü okumayı seviyorsanız bu kitabı çokça tavsiye ediyorum! Kitabın yan etkisi bittiğinde Breaking Bad ya da hokey maçlarını izleme isteği getirebiliyor. Serinin diğer kitapları hokey oyuncularının aşklarını ele alıyor ve ben hepsini ayrı ayrı merak ediyorum💫 

!Önemli Uyarı: Kitabın içinde cinsellik ve yetişkin içerik vardır eğer bu türden hoşlanmıyorsanız ya da yaşınız küçükse bu kitap size göre değil.

Serinin ikinci kitabı olan Hata'nın yorumu için tıktıkkkk


“Bugünlerde geçmişe bakmıyordum. Sadece geleceğe bakıyordum.”


PUANIM: KOCAMAN YILDIZLI 5/5

🌠🌠🌠🌠🌠

Off-Campus Serisi:

1) Anlaşma


2,5) All Wrapped Up for the Holidays

3) Hesaplaşma

3,5) The Incident

4) Hedef

5) The Legacy (Henüz çıkmadı)










Yorumlar

  1. hımm tamams okuycam, o adult kısımları sevmiyom ama olsun yaa çabuk geçerim o sayfaları :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

En sevdiğim renk...

Ait hissedememek

İç Dökme (Çok da önemli olmayan bir yazıdır.)