Kağıt Prenses - Erin Watt / Kitap Yorumu (The Royals #1)

 


Kağıt Prenses - Erin Watt (The Royals #1)

Tür: Genç yetişkin, Romantik

Goodreads Puanı: 3,97

Yayınevi: Yabancı Yayınları

Orijinal Adı: Paper Princess




“Kader, zayıflar ve hayatlarını istedikleri şekle sokma gücü veya isteği olmayan insanlar içindi.”
 
Konusu:
Ella, annesinin ölümüyle hayatta yalnız başına geçinme derdindedir, striptiz yaparak para kazanmaktadır. Bir gün vasisi olduğunu söyleyen Callum Royal ortaya çıkınca her şey değişir. Ella’yı zenginliğin sınırının olmadığı bir yaşam ve zalim Royal kardeşler beklemektedir.


Kağıt Prenses Kitap Yorumu:

Öncelikle kitabın ismine bakıp asla kraliyet ailesi tarzı bir şey beklememenizi tavsiye ederim. Ben başta öyle zannetmiştim ama okuduğum kitap yorumlarıyla aydınlandım. Kitapta pek de sevilecek bir şey yok ama o kadar akıcı ve olaylı ki magazin dergisi okuyormuş hissiyatı veriyor. Dedikodular, entrikalar, kaoslar, toksik ilişkiler ve rezillikler var içinde ve biz de Ella’nın bakış açısıyla bunlarla karşılaşıyoruz. Ella haricinde hiçbir karakteri sevemedim. Ella’ya ise bayıldım kesinlikle. O klasik gençlik kitaplarındaki “ben safım ve sürekli ağlayıp aptalca şeyler yapmalıyım” olayının dışında bir karakterdi. Çok zor durumların içinde kaldı ama hemen ayağa kalkıp karşısındakilerle savaşmasını bildi, bedel ödetti ve bu yüzden kurguyu ilerleten ana etken oldu benim için. 

Kağıt Prenses okuyamama dönemine karşı kesinlikle ideal✨ Hatta keşke öyle bir dönemde okusaydım diye hayıflandım sürekli. Ben zorbalığın, toksik ilişkinin kötülüğünü anlatan harika bir kitaptan hemen sonra okudum bu yüzden bazı olaylar bana çok battı-zaten biliyordum da kitabın böyle olduğunu-. Belki başka bir zamanda okusam özellikle okuyamama döneminde daha daha fazla sevebilirdim. Ama o sonuyla ve olaylarla da kesinlikle beni içine çekti. Elite ve Gossip Girl esintileri barındıran bir kitap istiyorsanız seveceksiniz, çok büyük beklentiniz de olmasın ortalama çerezlik bir kitap çünkü. Son olarak kitabın içinde yetişkin içerik mevcut eğer bu tarzdan hoşlanmıyorsanız pek size hitap etmeyebilir. ✨ Ben o son olayla dayanamayıp hemen ikinci kitabı elime aldım, yazar bu konuda gerçekten çok iyi. 

Serinin ikinci kitabı olan Paramparça Prens yorumum için tıktıkkk

Puanım: 4/5

The Royals Serisi:

1) Kağıt Prenses


3) Çarpık Saray

3,5) Tarnished Crown

4) Fallen Heir

5) Cracked Kingdom

Ülkemizde şimdilik ilk üç kitabın baskısı bulunmakta. 





Yorumlar

  1. Az önce bı arkadasin blogunda da okudum kitabın yorumunu. Şimdi fark ettim japon dizilerine benziyor. Bir kız bir okula ya da bir eve gider, herkes ona kötü davranır,zamanla yumuşarlar felan. 😂

    YanıtlaSil
  2. Dedikodu ve entrika mı? Bayılırım! :D
    Şaka bir yana dediğiniz gibi okuyamama dönemlerine iyi gidebilecek bir kurguya benziyor. Ellerinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gossip Girl ve Elite izlemiş gibi bir his yaratıyor kitap :) <3

      Sil
  3. Kağıt prenses okuyamama dönemi için çok ideal ama royalleri peş peşe okuyunca da okuyamama dönemine sokuyor insanı. Twisted Palace'tan birkaç bölüm okuyabildim sonra iki ay hiçbir şey okuyamadım. Böyle aile olmaz olsun ksmdkdmdö

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aile laneti seni de reading slumpa sokmuş Ceydamm nfkjlf batsın bu Royalller!! Ama The Wicked King ile çıkacaksın rsden inanıyorum, birlikte aşacağız <33

      Sil
  4. hımms, okuycam bunu, şimdiden sevdim bile, gossip girl gibi ise okunmaz mıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım çokçok seversiin <3

      Sil
    2. heyooooooo :) peri tozu cadı süpürgesiiii :) hoşgeldiiin :)

      Sil
  5. okudum yazdım şimdi heyoooo :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

En sevdiğim renk...

Ait hissedememek

İç Dökme (Çok da önemli olmayan bir yazıdır.)