Hata - Elle Kennedy / Kitap Yorumu (Off-Campus #2)




 Hata • Elle Kennedy (Off-Campus #2)

Tür: Genç Yetişkin, Romantik

Goodreads Puanı: 4,10

Yayınevi: Yabancı Yayınları

Orijinal Adı: The Mistake


Hata Konusu:

Hokey takımından bu sefer John Logan’ın ve Briar üniversitesinde ilk senesi olan Grace Ivers’ın hikayesini okuyoruz bu kitapla. Logan’ın yanlış yurt odasının kapısını çalmasıyla bu ikili tanışıyor ve aralarında gel gitli, yanlış anlaşılmalar içeren ve hata dolu bir ilişki başlıyor💫

Hata Kitap Yorumu:
Serinin ilk kitabı Anlaşma'nın yorumu için tıktıkkkk

Öncelikle serinin ilk kitabı olan Anlaşma’ya aşık olmuştum ve onun etkisinden çıkamadan hemen bu kitaba geçtim. Yine ilk kitap kadar akıcıydı ama başta kurguda gözlerim hep Hannah ile Garrett’ı aradı(bu çift çok başka) Sonrasındaysa gelişen olaylarla Logan ve Grace bataklığına düşüverdim. İlk sayfalarda “vay be bunlar çok hızlılar” diye düşünürken bir olay sonrası her şey değişti. Grace başlangıçta daha çocuksu bir karakterken o olay sonrası ve bir zaman atlamasının ardından daha olgun olarak karşımıza çıkıyor ve ben o halini çok sevdim. Logansa daha çok ilişki isteyen ama bunun farkında olmayan kendi içinde çatışmaları olan bir karakterdi. Babası nedeniyle Logan’ın gelecek hayali bile kuramamasına çok üzüldüm. Hele bir sahne var ki gerçekten fenaydı. İkilinin ilişkisi çalkantılı olsa da onları okumaktan zevk aldım. Grace’in Logan için oluşturduğu liste çok iyiydi o kısımlarda baya güldüm. Çerezlik kafa dağıtan bir seri istiyorsanız bence gidin bu kitapları satın alın. Son olarak bu kitapta yetişkin içerik ilk kitaba göre bir tık fazlaydı bunu dikkate alarak almanızı öneririm.

PUANIM: 5/5

Off-Campus Serisi:


2) Hata

2,5) All Wrapped Up for the Holidays

3) Hesaplaşma

3,5) The Incident

4) Hedef

5) The Legacy (Henüz çıkmadı)







Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

En sevdiğim renk...

Ait hissedememek

İç Dökme (Çok da önemli olmayan bir yazıdır.)