Paramparça Prens - Erin Watt / Kitap Yorumu (The Royals #2)

 



Paramparça Prens • Erin Watt (The Royals #2)

Tür: Genç Yetişkin, Romantik

Goodreads Puanı: 4,03

Yayınevi: Yabancı Yayınları

Orijinal Adı: Broken Prince



Paramparça Prens Kitap Yorumu:

Serinin ilk kitabı olan Kağıt Prenses'in yorumunu merak ediyorsanız tıktıkkk

Serinin ilk kitabı olan Kağıt Prenses'i okumayanlar için direkt yoruma geçiyorum. Öncelikle bu kitabı ilk kitaba göre daha az sevdim. Özellikle bazı kısımlarda kurgu saçmalamaya başladı. Yeşilçam filmi izliyor gibi hissettim, yazar kurguda ters köşeler yapayım insanlar okumaya devam etsin diye saçmalamış ama maalesef bu saçmalama benim üzerimde işe yarıyor çünkü bu kitabın sonu da en az ilk kitabın sonu kadar şaşırtıcıydı. Ben de ne kadar saçmalarsa saçmalasın muhtemelen seriye merakımdan devam edeceğim. Kağıt Prensesde Ella kesinlikle favori karakterim olmuştu, bu kitaptaysa durum değişti. Kurguda zaten hiçbir karakteri sevemiyordum, sadece Ella’ydı benim için. Buradaysa Ella’nın ilk kitaptaki özelliklerinin değiştiğini düşünüyorum. Özellikle bazı kısımlarda çıldırttı beni, örneğin paranın önemini ilk kitapta çok iyi bilen karakterimiz bu kitapta 180 derece değişmiş vaziyetteydi🙄

Paramparça Prenste Reed’in bakış açısından da görüyoruz olayları(biraz sıktı açıkçası beni o kısımlar, erkeğin bakış açısından iyi yazılmazsa işkence olabiliyor). Onun da ilk kitaba göre değişimleri olduğunu düşünüyorum. İçinden oyuncak ayı çıktı resmen karakterin ve bilmiyorum ilk kitaptaki gizemli havası yoktu. Kağıt Prenses kendini o magazinsel olayları kaoslarıyla okutturuyordu Paramparça Prensteyse açıkçası çok da çeken olaylar olmadı. Yine de kurgunun yönünü değiştiren şaşırtıcı unsurlara da sahipti elbette. Çerezlik wattpad kitabı tarzında, beyninizi okurken çok da yormayan, biraz saçmalık içeren, şaşırtıcı bir seri arıyorsanız eğer tavsiye edebilirim(insanın arada bu tarz kitaplara da ihtiyacı olabiliyor) Ben o sonu nedeniyle üçüncü kitabı alırım muhtemelen, yazara en iyi son yazan ödülü verilmeli bu arada. Şimdilik benden bu kadar. Sevgiyle kalın xoxo


PUANIM: 3/5


The Royals Serisi:


2) Paramparça Prens

3) Çarpık Saray

3,5) Tarnished Crown

4) Fallen Heir

5) Cracked Kingdom





Yorumlar

  1. hıms olsuun yine de okunurmuş, kağıt prensesi okuyunca okurum artık bunu daa :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

En sevdiğim renk...

Ait hissedememek

İç Dökme (Çok da önemli olmayan bir yazıdır.)